logo

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران

هفتمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران (مبلمان منزل، اداری، دکوراسیون و فرش و تابلو فرش)، با مشارکت دهها واحد تولیدی در محل نمایشگاهی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش :  در این نمایشگاه دویست شرکت و واحد تولیدی تهران و دیگر استانها، جدیدترین تولیدات خود را در حوزه مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری، لوستر و همچنین فرش و تابلو فرش در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

همه کالاها و اجناس ارائه شده در هفتمین نمایشگاه بزرگ مبلمان ایران با تخیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی و همچنین بصورت اقساطی برای زوج های جوان عرضه شده است.

هفتمین نمایشگاه بزرگ دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران (مبلمان منزل، اداری، دکوراسیون و فرش و تابلو فرش) تا ۹ تیر از ساعت ۱۱ تا ۲۱ و روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در ضلع جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه مندان است.

بهرام حیدری رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به گستردگی فعالان این صنعت گفت: در همه دنیا صنعت مبلمان به عنوان سومین صنعت بزرگ و پر مخاطب در رده صنایع کوچک و متوسط (SMD) طبقه بندی می شود.

وی افزود: گردش مالی این صنعت در جهان بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار درسال است و صادرات آن در جهان بازاری بیش از ۱۵۰ میلیارد دلاری دارد که متاسفانه کشور ما با وجود داشتن بازاری بزرگ و وجود انبوهی از فعالان ، سهم کوچکی از این بازار دارد.

برخی فعالان این صنعت : با اشاره به وجود مشکلاتی در تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت تاکید کردند: در صورتیکه دولت بتواند مشکلات ارزی تولید کنندگان برای تامین مواد اولیه نظیر پارچه و فوم و … این صنعت را برطرف کرده و تسهیلاتی برای صادرات محصولات ایرانی فراهم کند، قطعا ایران می تواند به یکی از بزرگترین صادرکنندگان مبلمان در منطقه تبدیل شده و سهم خود را که بخاطر مشکلات ناشی از ارز و تحریم و تامین مالی واحدهای تولیدی به کشورهایی نظیر چین و ترکیه و امارات و ایتالیا واگذار کرده ایم باز پس بگیرد.

صنعت مبلمان و صنایع جانبی و وابسته هم اکنون در حدود هشت درصد بازار اشتغال کشور را در اختیار خود دارند که در صورت رکود این بخش، احتمال افزایش بیکاری فعالان این صنعت وجود دارد اما در صورتیکه دولت از این صنعت حمایت کند اینصنعت ضمن افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و در دست گرفتن بازارهای کشورهای همسایه و آسیای میانه ، قادر به جذب بسیاری از جوانان و نیروی کار فعال کشور خواهد بود.

 

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه دکوراسیون داخلی و مبلمان ایران

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :