logo

اجرای موسیقی ناسوت در نمایشگاه جاده ابریشم

اجرای موسیقی ناسوت در نمایشگاه جاده ابریشم

اجرای موسیقی ناسوت در نمایشگاه جاده ابریشم

گره موسیقی “ناسوت” به همت و حمایت بنیاد فرهنگی وهنری “بردبار” و دوستداران فرش، در نمایشگاه جاده ابریشم به اجرای موسیقی پرداخت.

 

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : سرپرست گروه “ناسوت”: گروه موسیقی ناسوت به همت و حمایت بنیادفرهنگی وهنری “بردبار” و دوستداران فرش در نمایشگاه جاده ابریشم به اجرای موسیقی پرداخت.

محسن طاهرزاده افزود: نمایشگاه جاده ابریشم هرساله در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود و در سال جاری گروه موسیقی “ناسوت” برای اجرای موسیقی انتخاب و دعوت شد که اولین اجرای ما جمعه هشتم تیرماه برگزار شد و همراه با دیگر اعضای این گروه یعنی مریم هاتف و نرگس مختاری و با نواختن سازهای دف و تنبور و عود با استقبال خوب مردم شانگهای مواجه شدیم.

وی تجربۀ گروه موسیقی ناسوت را از جمله عواملی برشمرد که باعث ایجاد تنوع در اجرای آنها می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل تنوع سلیقه باید در اجرای برنامه نیز تنوع و هیجان وجود داشته باشد و گروه موسیقی ناسوت با توجه به اجراهایی که در سال‌های اخیر به صورت زنده در کشورهای مختلف برگزار کرده، می‌تواند نظر مردم دنیا را به موسیقی ایرانی جلب کند.

طاهرزاده گفت: آشنایی با فرش و درکنار آن موسیقی سنتی ایرانی و مقام‌های آن، به همراه ایجاد ارتباط هر چه بیشتر در میان دوستداران فرهنگ و هنر ایران اسلامی در چین از اهداف اصلی برگزاری این کنسرت است.

وی افزود: اعضای گروه موسیقی ناسوت در دومین اجرای خود روز شنبه به روی صحنه خواهند رفت.

 

اجرای موسیقی ناسوت در نمایشگاه جاده ابریشم

 

منبع : ایمنا







کلیدواژه ها:


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :