logo

بارش برف خوزستان را سفیدپوش کرد

بارش برف خوزستان را سفیدپوش کرد

بارش برف خوزستان را سفیدپوش کرد

بارش برف خوزستان را سفیدپوش کرد

 

به گزارش ویبره – خبرهای داغ : کوروش بهادری اظهار کرد: طبق اطلاعیه‌ای که پیش از این صادر شده بود بارش باران و برف از شب گذشته در خوزستان آغاز شده و احتمالا با شدت کمتری تا امشب ادامه یابد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود جو پایداری تا آخر هفته در خوزستان حاکم باشد و تنها احتمال دارد دوشنبه هفته جاری به دلیل وزش باد در عراق شاهد وقوع گرد و خاک باشیم که در حال بررسی هستیم و در صورت رسیدن این توده گرد و خاک به کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به میزان بارش‌های شب گذشته تا صبح امروز در استان گفت: میزان بارش‌ها در لالی ۱۰٫۱۷ میلی‌متر، در ایذه ۶٫۶ میلی‌متر، در اندیمشک ۴٫۴ میلی‌متر، در دزفول ۴٫۶ میلی‌متر، در گتوند ۲٫۲ میلی‌متر، در شوش ۲٫۶ میلی‌متر و در مسجدسلیمان ۲٫۵ میلی‌متر گزارش شده است. همچنین در تاراز و گردنه چری ۳۰ سانتی‌متر بارش برف گزار شده است.

بهادری افزود: در شبانه‌روز گذشته آبادان و اهواز با ۲۲ درجه سانتی‌گراد و تاراز با صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۱۱ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :