logo

بالا بردن عمر باتری گوشی با رعایت این نکات

بالا بردن عمر باتری گوشی با رعایت این نکات

بالا بردن عمر باتری گوشی با رعایت این نکات

بالا بردن عمر باتری گوشی با رعایت این نکات

 

به گزارش ویبره – فناوری اطلاعات : خیلی سخت می‌توان بدون شارژ کردن گوشی هوشمند، بیشتر از ۲۴ ساعت به طور مداوم از آن استفاده کرد. فناوری‌های مناسب برای نگه داشتن شارژ هنوز به بازار عرضه نشده است و این نشان می‌دهد که این مسئله فقط با استفاده از نرم‌افزار حل می‌شود و باید تنظیمات به گونه‌ای انجام شود که گوشی شارژ کمتری مصرف کند.

چند راه ساده و آسان وجود دارد که با بهره گیری از آنها می‌توانید شارژ خود را برای مدت زمان بیشتری نگه دارید و نگران تمام شدن شارژ خود در یک مدت کوتاه نباشید. نکته اول آن است که روشنایی صفحه نمایش خود را کم کنید یا اینکه از روشنایی خودکار استفاده نمایید. چون در گوشی‌های هوشمندی که نمایشگر بزرگ دارند، همین بزرگی می‌تواند دشمن باتری تلقی شود.

دومین نکته، خاموش کردن بلوتوث است. در هدست‌ها یا اسپیکرهایی که با استفاده از بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شوند، می‌توانند شارژ باتری را تا مرز تمام شدن پیش ببرند. سعی کنید در مواقعی که از این دستگاه‌ها استفاده نمی‌کنید، حتما بلوتوث را غیرفعال نمایید. با این کار می‌توانید، یک تا چند ساعت به شارژ باتری خود اضافه نمایید.
چند راه برای افزایش عمر باتری گوشی

نکته بعدی خاموش کردن وای‌فای است. در ساعاتی که در منزل یا محل کار هستید و می‌توانید به جای استفاده از اینترنت‌های ۳G یا ۴G، از اتصال وای‌فای استفاده کنید، وای‌فای خود را روشن نمایید ولی در موردی که این سیستم کاربردی ندارد، آن را خاموش نمایید زیرا می‌تواند بخش زیادی از شارژ را به خود اختصاص دهد.

GPS یکی از دشمنان اصلی شارژ باتری است و پیدا کردن موقعیت می‌تواند مشکل‌ساز باشد و شارژ باتری را تمام کند. حتی الامکان این سیستم را جز در موارد ضروری خاموش کنید.

نکته آخر آن است که سعی کنید وقتی کاری با اپلیکیشن‌ها ندارید، حتما از انها خارج شوید زیرا بودن آنها می‌توانید یکی از علل اصلی از بین رفتن شارژ باتری باشد.

این چند روش می‌تواند باعث شود که گوشی شما باتری کمتری مصرف کند و عمر بیشتری داشته باشد.

 

 

منبع : ایتنا









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :