logo

باند تصادفات ساختگی با ۳۰ میلیارد ریال سرقت منهدم شد

باند تصادفات ساختگی با 30 میلیارد ریال سرقت منهدم شد

باند تصادفات ساختگی با ۳۰ میلیارد ریال سرقت منهدم شد

فعالیت باند تصادفات ساختگی با ۳۰ میلیارد ریال اخاذی، سرقت از مغازه فرش فروشی و نسخه پیچی پزشک قلابی در ارومیه از جمله جرایمی است که از دید تیزبین کارآگاهان پلیس مخفی نماند.


خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مصاحبه خبری با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما از متلاشی شدن باند تصادفات سریالی خبر داد و گفت این باند از سال ۹۰ اقدام به ایجاد ۴۹ تصادف ساختگی در راههای مواصلاتی جنوب استان کرده و با ایجاد جراحت های ساختگی تا کنون ۳ میلیارد تومان از بیمه های مختلف خسارت دریافت کرده بودند.

سردار اصلانی با اشاره به اینکه حساب های افراد باند شناسایی و مسدود شده افزود سرکرده باند تصادفات سریالی یک مجرم سابقه دار است و ۶۹ تن دیگر با او همکاری می کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری سه سارق و ۲ مال خر سرقت های سریالی در استان خبر داد و گفت این باند ۳ نفره در شهرستانهای ارومیه، مهاباد، خوی و نقده اقدام به ۳۱ فقره سرقت کرده بودند و در هنگام دستگیری بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه به همراه یک ماشین سرقتی، سلاح گرم و مقداری مواد مخدر از آنها کشف شد.

اصلانی در ادامه از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت ۴۰۰ میلیون تومانی از فرش فروشی در ارومیه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از ارسال پرونده پزشک قلابی در ارومیه به مراجع قضایی خبر داد و گفت این دکتر قلابی دارای ۵ فقره سابقه کیفری داشته و فاقد صلاحیت و مجوزی پزشکی بوده است.

سردار اصلانی تصریح کرد این پزشک قلابی مبلغ ۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیارد ریال از ۴۴ شاکی کلاهبرداری کرده بود.

 

باند تصادفات ساختگی با ۳۰ میلیارد ریال سرقت منهدم شد

 

 

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما







کلیدواژه ها: ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :