logo

بنیاد برکت در شهرستان راور ۱۲۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرد

بنیاد برکت در شهرستان راور 1250 فرصت شغلی ایجاد کرد

بنیاد برکت در شهرستان راور ۱۲۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرد

فرش دستباف راور، وجود ۳۲۵ روز آفتابی در این شهرستان، کشاورزی مستعد، جاده‌ی ترانزیتی این شهرستان، قرارگیری این منطقه در کویر لوت و … از جمله ظرفیت‌های شهرستان راور است که قرار است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت با استفاده از آن‌ها روند توسعه‌ی اقتصادی در این شهرستان را تسریع بخشد.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا راور؛ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور با حضور حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور ،مهندس اژدری فرماندار راور، دکتر رضایی معاون پشتیبانی بنیاد برکت و جمعی از مسئولین شهرستان راور در محل سالن جلسات فرمانداری راور برگزار شد.

در این جلسه دکتر رضایی با اشاره به طرح‌های کوتاه‌مدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان راور گفت: ۹ طرح اشتغال‌زایی کوتاه‌مدت در قالب مدل کسب و کار «طرح آفتاب» (مدل هادی تلاش اقتصادی برکت) را در نظر گرفته‌ایم که در مجموع و حداکثر تا شهریور ماه سال جاری ۱۲۵۰ فرصت شغلی را در شهرستان راور ایجاد خواهیم کرد و برای این منظور ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی بنیاد برکت با بیان این‌که خوشبختانه مطالعات مشاور ستاد به عنوان معین اقتصادی شهرستان راور ارائه شده و بعد از این رویکردمان با نتایج این مطالعات خواهد بود.

وی تصریح کرد: ۵ زمینه‌ی کلی در این شهرستان سرشماری شده که نشان‌دهنده‌ی راهبردهای اجرایی این ستاد در شهرستان راور است.

رضایی اظهار کرد: در تفاهم‌نامه‌ی منعقد شده بین استانداری کرمان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۳ بازه‌ی زمانی کوتاه، میان و بلندمدت را در دستور کار خواهیم داشت که روی مشارکت مردمی تأکید فراوان شده است.

وی همچنین اظهار کرد: ۷ طرح میان‌مدت نیز در این تفاهم‌نامه برای رفع بیکاری شهرستان راور در نظر گرفته شده، که بازه‌ی زمانی این طرح‌ها یک‌ساله بوده و ایجاد ۱۳۴۰ فرصت شغلی با ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در این زمینه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تصویب ۳۶ طرح در کمیته‌ی این ستاد در قالب طرح‌های تسهیلات‌محور نیز گفت: درصورت دریافت تهسیلات توسط متقاضیان در این زمینه اشتغال ۴۳۴ نفر را فراهم خواهد کرد.

معاون پشتیبانی بنیاد برکت به حوزه‌ی اقدامات زیربنایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان راور اشاره و تصریح کرد: ۷۷۲ طرح در این حوزه در شهرستان راور با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، که خوشبختانه هم اکنون با قوت این طرح‌ها در حال اجرا هستند.

وی خاطر نشان کرد: فرش دستباف راور، وجود ۳۲۵ روز آفتابی در این شهرستان، کشاورزی مستعد، جاده‌ی ترانزیتی این شهرستان، قرارگیری این منطقه در کویر لوت و … از جمله ظرفیت‌های شهرستان راور است که قرار است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت با استفاده از آن‌ها روند توسعه‌ی اقتصادی در این شهرستان را تسریع بخشد.

بنیاد برکت در شهرستان راور ۱۲۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرد

 

 

منبع : دانا







کلیدواژه ها: ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :