logo

تجاوز ۲ جوان شیشه ای به پسر ۱۶ ساله به بهانه جابجایی فرش

تجاوز 2 جوان شیشه ای به پسر 16 ساله به بهانه جابجایی فرش

تجاوز ۲ جوان شیشه ای به پسر ۱۶ ساله به بهانه جابجایی فرش

۲ جوان شیشه ای در توهمات افیونی پسر نوجوانی را به بهانه جابجایی فرش داخل خلوتگاهشان کشانده و دست به اقدامی سیاه زدند.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : چندی پیش؛ پسر ۱۶ ساله ای همراه پدرش پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و زمانیکه پیش روی بازپرس مدیر روستا در شعبه ششم قرار گرفت از ماجرای گرفتار شدن در دام ۲ جوان شیطان صفت خبر داد.

این پسر که هنوز از ترس به سختی حرف می زدند به بازپرس پرونده گفت: عصر دیروز پس از تعطیلی مدرسه به سمت خانه مان می رفتم که پسر جوانی جلوی راهم را گرفت و خواست تا برای جابجایی فرش خانه شان کمکش کنم وقتی وارد خانه شدم پسر جوان چاقویی روی پهلویم گذاشت و خواست تا آرام باشم.

وی افزود: ابتدا در برابر خواسته شیطانی اش مقاومت کردم اما او با چاقو ضرباتی روی پهلویم زد و پس از آن نقشه شیطانی اش را در حالی که التماسش می کردم به اجرا رساند و پس از آن جوان دیگری که در خانه بود به سراغم آمد و وی نیز با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مدیر روستا برای ردیابی ۲ جوان شیطان صفت وارد عمل شدند و در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که خانه ای که پسر نوجوان هدف آزار و اذیت قرار گرفته است خانه ۲ برادر مجرد است که کارگر خدماتی ترمینال مسافر بری هستند.

۲ برادر پس از دستگیری اددعا کردند که روز حادثه در خانه نبودند اما یکی از دوستانشان به نام ناصر برای استراحت در خانه ما بود و شاید این اتفاقات از سوی وی صورت گرفته باشد.

همین کافی بود تا ناصر در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شود و وقتی در برابر پسر جوان قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستش پوریا را لو داد.

وی افزود:روز حادثه با پوریا شیشه کشیدیم و تصمیم گرفتیم پسر جوانی را هدف نیت خود قرار دهیم که پوریا از خانه بیرون رفت و پس از دقایقی پسر نوجوانی را به خانه کشاند و ابتدا خودش دست به کار شد و سپس من به سراغ پسر نوجوان رفتم.

در ادامه تحقیقات پوریا از سوی ماموران دستگیر شد و ادعا کرد که شب قبل از این ماجرا با خانواده اش اختلاف پیدا کرده بود و برای استراحت به خانه ۲ برادر رفته بود که ناصر گوشی موبایلش را دزدید و صبح پس از کشیدن شیشه مرا مجبور به کشیدن مواد کرد و زمانیکه درحالت عادی نبودم از من خواست تا برای گرفتن گوشی موبایلش پسر جوانی را به خانه بکشانم تو او را هدف آزار و اذیتش قرار دهد که من نیز مجبور شدم پسر مدرسه ای را به بهانه جابجا کردن فرش های داخل خانه پسرنوجوان را در اختیار ناصر قرار دادم و پس از آن خودم نیز وسوسه شدم تا دست به آن کار شیطانی زدم.

در حالیکه پوریا سعی داشت همه اتفاقات را گردن ناصر بیندازد در تحقیقات پلیسی مشخص شد که طراح و عامل اصلی این ماجرا پوریا است.

بنا به این گزارش، ناصر برای صدور حکم نهایی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند.

 

تجاوز ۲ جوان شیشه ای به پسر ۱۶ ساله به بهانه جابجایی فرش

 

منبع : رکنا







کلیدواژه ها: ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :