logo

تعبیر خواب بافتن و بافندگی چیست ؟

تعبیر خواب بافتن و بافندگی چیست ؟

تعبیر خواب بافتن و بافندگی چیست ؟

خواب بافتن یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم بافتن و بافندگی در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب آن  هستید می توانید در این مطلب براحتی تعبیرخواب خود را مطالعه نمایید و متوجه شوید  خوابتان چه تعبیری دارد

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : تعبیر خواب بافتنبه روایات بزرگان

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

بافتن جامه ها درخواب سفر است و بافنده مسافر است. اگر بيند جامه يا چيزي مي بافت، دليل است كه به سفر رود آورده اند كه بافتن جامه ها در خواب خصومت است. اگر بيند جامه بافته ببريد، دليل كه آن كار با خصومت بر طرف شود و بريدن آن هم از سبب خطر است. اگر بيند رسن يا ريسمان را تاب مي داد، دليل است كه به سفر رود.

تعبير خواب به روايت ابراهیم کرمانی

اگر بيند به جاي ابريشم ريسمان يا كتان مي بافت، دليل كه بد بود، زيرا كمه نشان خيانت است، خصوصا اگر بيند جامه تمام نگردد. جابرمغربي گويد: اگر بيند بافندگي هم يكرد، دليل است كه او را با مردم خصومت همي افتد و حالش نيكو شود، اما از مردان او سرزنش و ملامت رسد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

بافتن در خواب سفر است و براي زنان تمشيت امور خانوادگي. اگر مردي در خواب ببيند که چيزي مي بافد به سفر مي رود و طول و اهميت سفري که انجام مي دهد به آن چه مي بافد بستگي دارد.

اگر زني در خواب ببيند که چيزي مي بافد، اعم از اين که بافتني کاموا با ميل باشد يا به وسيله ماشين و دستگاه ، خواب او مي گويد بر امور مربوط به خودش و خانواده استيلاي حاکمانه خواهد يافت و از عهده مديريت بر خواهد آمد.

اگر در خواب زن يا دختر جواني ببيند که چيزي با ميل و کاموا مي بافد به زودي روياروي يک حادثه احساسي و عاطفي قرار مي گيرد که در درون او اميدي بزرگ و آزادگي به طول نخ کاموا پديد مي آورد.

ابن سيرين نوشته بافتن خصومت است بخصوص وقتي بيننده خواب ببيند که پارچه بافته اي را مي شکافد يا با قيچي مي برد. براي بانوان بافتن نيکو است و نويد اين که کاري مفيد انجام مي دهند.

شکافتن جامه بافته شده يا هرچيز ديگري که در خواب احساس مي کنيد نتيجه کار خودتان است رو به رو قرار گرفتن با مخاطره است و بيننده خواب بهتر است در روزهاي آينده از ريسک کردن بپرهيزد و با هوشياري و دانائي با مسايل کنار بيايد. بافتن ابريشم نشان خيانت است .

چنان چه در خواب ببينيد که چيزي از پشم مي بافيد ميراثي به شما مي رسد. روي هم رفته بافتن در خواب براي زنان خوب است و براي مردان جاي بحث و تامل دارد و بايد شرايط ديگر خواب را نيز در نظر گرفت.

 

تعبیر خواب بافتن و بافندگی چیست ؟

 

منبع : بیتوته









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :