logo

تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان

تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان

تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان

یک هنرمند آذربایجانی به نام فائق احمد (Faig Ahmed) نقوش و الگوهای فرش های سنتی آذربایجان را تکه تکه کرده یا تغییر شکل داده و طرح هایی جدید از دل آنها به دست آورده که به نوعی جزو آثار هنر معاصر تلقی می شود.


خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش :  یک هنرمند آذربایجانی به نام فائق احمد (Faig Ahmed) نقوش و الگوهای فرش های سنتی آذربایجان را تکه تکه کرده یا تغییر شکل داده و طرح هایی جدید از دل آنها به دست آورده که به نوعی جزو آثار هنر معاصر تلقی می شود.

او می گوید:” چیز دیگری که مرا علاقه مند می کند الگوست، الگوها و نقش و نگار ها در هر فرهنگی وجود دارند، بعضی با هم مشابه اند و بعضی کاملا با هم تفاوت دارند. من به آنها مثل کلمات و عبارات نگاه می کنم که قابل خواندن و ترجمه به زبانی که ما می فهمیم هستند.”

تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان

تلفیق زیبا هنر معاصر با قالی های آذربایجان

 

 

منبع : برترینها







کلیدواژه ها: ، ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :