logo

دیدارهای دوستانه استرالیا قبل از جام جهانی ۲۰۱۸

دیدارهای دوستانه استرالیا قبل از جام جهانی ۲۰۱۸

دیدارهای دوستانه استرالیا قبل از جام جهانی 2018

به گزارش ویبره – ورزش ایران و جهان (جام جهانی) : تیم ملی استرالیا یکی از نماینده های فوتبال آسیا در جام جهانی روسیه اکنون تنها تیمی است که سرمربی خود را مشخص نکرده است ولی با این حال برنامه های تدارکاتی استرالیا برای حضور قدرتمند در جام جهانی ادامه دارد.

فدراسیون فوتبال استرالیا اعلام کرد این تیم قبل از جام جهانی روسیه در اروپا اردو خواهد زد و دو دیدار دوستانه برابر تیم های ملی نروژ و کلمبیا انجام خواهد داد. دیدار استرالیا و نروژ در اسلو برگزار خواهد شد و در ادامه این تیم در ورزشگاه کروین کاتج ورزشگاه اختصاصی تیم فولام انگلیس به دیدار کلمبیا خواهد رفت.

فدراسیون فوتبال استرالیا همچنین درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور گفت: یک سری مربیان داخلی و خارجی برای بر عهده گرفتن هدایت استرالیا در جام جهانی ابراز تمایل کردند و من امیدوار هستم تا میانه های فوریه سرمربی جدید ما برای جام جهانی مشخص خواهد شد.

رسانه های استرالیایی بر این باور هستند که برت فن مارویک هلندی از بین مربیان خارجی و گراهام آرنولد سرمربی تیم سیدنی استرالیا از جمله نامزدهای اصلی بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی استرالیا در جام جهانی هستند.

تیم ملی استرالیا در جام جهانی در گروه C جام جهانی با تیم های فرانسه، دانمارک و پرو همگروه شده است.

 

دیدارهای دوستانه استرالیا قبل از جام جهانی ۲۰۱۸

 

 

منبع : فاکس نیوز









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :