logo

رنگ بژ در دکوراسیون

رنگ بژ در دکوراسیون

رنگ بژ در دکوراسیون

رنگ بژ دکوراسیون این رنگ به عنوان رنگ برنز خاکستری، قهوه ای مایل به زردی که مقداری هم خاکستری درون خود دارد و یا ماسه ای شناخته می شود.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : برای رنگ دیوار خانه ، نقاش رنگ بژ را پیشنهاد داده است.لطفا راهنمایی کنید چه رنگی است و در ترکیب با کدام رنگها در دکوراسیون داخلی زیبایی به همراه دارد؟
رنگ بژ به عنوان رنگ برنز خاکستری، قهوه ای مایل به زردی که مقداری هم خاکستری درون خود دارد

این رنگ به عنوان رنگ برنز خاکستری، قهوه ای مایل به زردی که مقداری هم خاکستری درون خود دارد و یا ماسه ای شناخته می شود.

اسم این رنگ منشا فرانسوی دارد و به معنای پشم طبیعی است که نه سفید بوده و نه رنگ شده است.

اولین بار این رنگ در سال های ۱۸۵۵-۶۰ در فرانسه استفاده ، در سال های ۱۹۲۰ به عنوان یکی از رنگ های رایج شناخته شد.رنگ بژ اغلب در مدل رنگی CMYK ) سی ام وای کی ( به دلیل اینکه دارای سطوح کمی از رنگ های مختلف است، به سختی ساخته می شوند و در بسیاری از مواقع زمانی که پرینت شوند دارای تناژی از سبز یا ینفش خواهد بود.به دلیل رنگ متفاوتی که دارد می تواند با تعداد زیادی از رنگ ها ست شود.

در دکوراسیون منزل این رنگ کاربرد زیادی دارد.ترکیب این رنگ با صورتی، خاکستری، سفید و سیاه، قهوه ای، طلایی، قرمز، آبی و سبز در چیدمان منزل نتیجه خوبی بر جای می گذارد.
کد رنگی رنگ بژ

هرچه زردی این رنگ بیشتر باشد رنگ های آبی و سبز با آن همخوانی بیشتری خواهد داشت ، هرچه قهوه ای آن بیشتر باشد، ترکیب این رنگ و قرمز، صورتی، نارنجی و درجه های تیره تری از قهوه ای جلوه زیباتری خواهند داشت.

این رنگ از آن دسته رنگهایی است که از مد نمی افتد ، در سبک مدرن و سبک کلاسیک قابل استفاده است.

اگر می خواهید برای رنگ دیوار خانه خود از این رنگ را انتخاب کنید، بدانید آنچه از سطل رنگ می بینید در سطح بزرگ بسیار متفاوت تر خواهد بود.ابتدا ابعادی حدود ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر را با رنگ انتخابی امتحان کنید و سپس کل خانه را نقاشی کنی

 

رنگ بژ در دکوراسیون

 

منبع : پرشین وی









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :