logo

رونمایی از فرش خاکی به مناسبت روز زن

رونمایی از فرش خاکی به مناسبت روز زن

رونمایی از فرش خاکی به مناسبت روز زن

تور یک روزه هرمز ویژه بانوان شاغل اداره کل امور مالیاتی هرمزگان و رونمایی از فرش خاکی به مناسبت روز زنفرش خاکی با نقش آرم سازمان امور مالیاتی کشور با حضور مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان رونمایی شد.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی هرمزگان؛ همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، فرش خاکی با نقش آرم سازمان امور مالیاتی کشور با حضور شاکررضا مریدی مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان، منصور ملایی معاون مالیات بر ارزش افزوده، علی مظفرپور دادیار مسؤول انتظامی و جمعی از بانوان اداره کل امور مالیاتی هرمزگان رونمایی شد.

در این فرش خاکی که علاوه بر آرم سازمان امور مالیاتی کشور در وسط آن نقش بسته است در اطراف آن نیز موارد مصرف مالیات و همچنین نقش مالیات در توسعه و عمران کشور نیزترسیم شده است.
این فرش خاکی که به همت ۶تن از بومیان محلی جزیره هرمز و با مدیریت اجرایی مهدی درویشی انجام شده است، موارد مصارف مالیات و عوارض ارزش افزوده نیز از طریق طرح و نقش برای بازدیدکنندگان به تصویر کشیده شده است.
مهدی درویشی، در توضیح این اثر هنری خود و تیمش گفت: “خورشید” در این طرح نشان از جایگزینی مالیات به جای نفت در تامین درآمدهای کشور است که اگر مردم در پرداخت مالیات به موقع خود اقدام نمایند اعتبار لازم برای توسعه و آبادانی کشور و انجام پروژه‌ها تامین می‌شود و سبب تسریع در انجام آن‌ها خواهد شد همانگونه که خورشید در رشد و جان گرفتن موجودات نقش دارد.
مدیراجرایی این فرش خاکی در ادامه تشریح فرش خاکی با آرم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نقش خیابان، بیمارستان‌های چند طبقه، زیباسازی اسکلههای صیادی، پلها و سایر طرحهای که در این اثر دیده میشود ازجمله موارد مصرف مالیات و عوارض ارزش افزوده است که توسط شهرداریها در شهرها انجام میشود نیز در این اثر به تصویر کشیده شده است.
وی با بیان اینکه در این اثر هنری از ۱۴رنگ استفاده شده است، افزود: اطلاعات لازم جهت بهره‌گیری برای طراحی این فرش خاکی از طریق روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی هرمزگان حاصل شده است.

 

رونمایی از فرش خاکی به مناسبت روز زن

 

 

منبع : خبرگزاری فارس









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :