logo

فرش دستباف ، ایرانی ترین کالای تولید کشور

فرش دستباف ، ایرانی ترین کالای تولید کشور

فرش دستباف ، ایرانی ترین کالای تولید کشور

رئیس اتحادیه فرش دستباف خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرش دستباف یک تولید ملی و ایرانی ترین کالای تولید کشور است، گفت:خراسان رضوی قطب فرش دستباف کشور است.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش :  هادی مخملی رئیس اتحادیه فرش دستباف خراسان رضوی امروز(۶ تیر) در نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی و دهمین نمایشگاه فرش دستباف که در سالن جلسات نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی با بیان اینکه فرش دستباف یک تولید ملی و ایرانی ترین کالای تولید کشور است، گفت: هویتی که از تریخ فرش داریم گره خوردن آن با فرهنگ ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی به عنوان قطب فرش دستباف کشور است، اظهارداشت:فرش دستباف در استان به لحاظ نقش و تنوع طرح ویزگیعای فراونی دارد که توانمندی بافندگان در بافت فرش های عشایری و تجاری از ویژگیهای آن محسوب می شود.

رئیس اتحادیه فرش دستباف خراسان رضوی با بیان اینکه ما فرش های ۵ هزار متری و ۲ هزار و ۵۰۰ متری را برای کشور عمان بافته ایم، گفت:ما برای تقویت صادرارت و بازار داخلی نیازمند حمایت هستیم و امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته از جایگاه فرش مشهد که از اصالت و کیفیت برخوردار است دفاع و بتوانیم آینده خوبی را برای این صنعت رقم بزنیم.

 

فرش دستباف ، ایرانی ترین کالای تولید کشور

 

منبع : شبستان







کلیدواژه ها: ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :