logo

مهترین کالاهای صادرات قم ؛ فرش و مواد پتروشیمی

مهترین کالاهای صادرات قم ؛ فرش و مواد پتروشیمی

مهترین کالاهای صادرات قم ؛ فرش و مواد پتروشیمی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: انواع فرش ابریشم، مواد پتروشیمی و مواد و ظرف پلاستیکی و سرب از این استان به خارج از کشور صادر می‌شود.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : ابوالفضل خاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت صادرات استان قم اظهار کرد: سال گذشته صادرات استان رشد داشت و دلیل این مساله تواقفاتی بود که در سال‌های گذشته در زمینه صادرات کالا از استان قم به خارج از کشور شاهد بویم.

وی ادامه داد: حجم صادرات کفش و دمپایی از استان قم به کشورهای خارجی زیاد است، همچنین انواع فرش ابریشم، مواد پتروشیمی و مواد و ظرف پلاستیکی و سرب از این استان به خارج از کشور صادر می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: متاسفانه به اندازه ای که انتظار داشتیم نتوانستیم سرمایه گذاران خارجی را به استان جذب کنیم، اگرچه که تبلیغات زیادی را در این زمینه انجام دادیم و با فعالان اقتصادی بسیاری از کشورها مذاکره کردیم.

خاکی در پایان با اشاره به اقدامات شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی در استان قم خاطرنشان کرد: این شورا در کنار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان است و تصمیمات این دو می‌تواند به رونق بخش تولید در استان قم کمک کند، موضوعات در دستور کار شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی با دولت در استان قم ابتدا در یک کمیته فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس در این شورا طرح می‌شود.

 

مهترین کالاهای صادرات قم ؛ فرش و مواد پتروشیمی

 

 

منبع : خبرگزاری فارس









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :