logo

نکته هایی مهم برای پرو لباس عروس

نکته هایی مهم برای پرو لباس عروس

نکته هایی مهم برای پرو لباس عروس

پرو لباس عروس یک مرحله حیاتی در آماده کردن مقدمات عروسی است.شما چه لباس عروستان را بخرید و چه آن را اجاره کنید یا به تنتان بدوزید، باید مرحله پرو کردن لباس را با دقت پشت سر بگذارید.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : هیچ چیز بدتر از این نیست که در زیباترین شب زندگی تان، لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی نمی کنید.بنابراین اگر قرار است برای خرید و پرو لباس عروس این روزها به بازار بروید حتما این نکته ها را به خاطر بسپارید.

– صبحانه بخورید و بعد پرو کنید

روز را با گرسنگی آغاز کردن عین خودکشی است! اطمینان حاصل کنید که قبل از بیرون رفتن از خانه به قصد خرید و پرو لباس عروس، صبحانه خورده اید.

از آن مهم تر، با صبحانه نخوردن احتمالا حجم شکمتان کوچکتر خواهد بود و این یعنی اگر جزو عروس خانم های تپل یا شکم دار باشید، موقع پرو لباس اندازه واقعی بدنتان مشخص نیست.بنابراین اگر لباسی درست به اندازه اندامتان می خواهید تغییری در اندازه خورد و خوراکتان ایجاد نکنید.

– همراهان همدل انتخاب کنید

بیشتر مزون های لباس عروس از آمدن همراه با عروس استقبال می کنند. اما اگر تعداد همراهان زیاد باشد طبیعتا ایده ها و نظرات هم زیادتر و بالطبع متفاوت تر می شود و در نتیجه ممکن است انتخابتان را دچار مشکل کند. با کسانی برای خرید بروید که نظرشان را قبول دارید و با روحیات شما هنگام خرید آشنا هستند .

– لوازم آرایش همراهتان داشته باشید

خرید لباس عروس اتفاقی نیست که هر روز رخ دهد.بنابراین سعی کنید چند قلم لوازم آرایش همراهتان ببرید تا هنگام پرو رنگ و لعابی به چهره تان بدهید.به این ترتیب راحت تر می توانید درباره شکل و شمایل لباس عروس و تصویری که از خودتان در شب عروسی می بینید، قضاوت کنید.

– لباس زیر مناسب بپوشید

همان لباس زیری را به تن کنید که قرار است شب عروسی بپوشید.اگر قرار است لباستان دکلته باشد، فروشنده یا خیاط به شما خواهد گفت از لباس زیر تنه دار و بدون بند استفاده کنید.بنابراین قبل از آنکه به پرو بروید، لباس زیر نو و مناسب را خریداری کرده و همراهتان ببرید.

– کفش عروسی را زودتر بخرید

درست همان قدر که همراه داشتن لباس زیر مناسب اهمیت دارد، پوشیدن کفش مناسب هم مهم است.کفش شما در روز پرو باید همان کفشی باشد که قرار است شب عروسی بپوشید.به این ترتیب خیاط یا فروشنده می تواند بفهمد که دامن شما چقدر باید بلند باشد یا دنباله آن باید چطور قرار بگیرد.

لباس عروس های مختلف را امتحان کنید حتی اگر دوستشان ندارید.به یاد داشته باشید که فقط یک بار لباس عروس می پوشید بنابراین ممکن است مدلی که دوست ندارید کاملا برازنده اندام شما باشد

– به نظرات مشاوران مزون اعتماد کنید

ممکن است مشاور مزون، از مادر شما هم مسن تر باشد اما هرچه باشد او خبره این کار است.مشاور شما صدها لباس دیده که عروس های زیادی با اندام های متفاوت آنها را پوشیده اند.اولویت های خود را به مشاورتان بگویید ، اما نظرات او را هم محترم بشمارید.

– سایز لباس عروس را در نظر بگیرید

در نظر داشته باشید که سایز لباس عروس با لباس های دیگر متفاوت است بنابراین انتظار نداشته باشید که سایز لباس عروسیتان درست مانند لباس های دیگری باشد که می پوشید.یک نکته درگوشی هم بگوییم، بیشتر عروس ها از شدت استرس در روزهای قبل از عروسی وزن کم می کنند.

بنابراین به خیاط یا فروشنده بگویید لباسی می خواهید که اگر لاغر شدید بتوانید آن را در شب عروسی به تنتان اندازه کنید.

– لباس عروس های مختلف را امتحان کنید

لباس عروس های مختلف را امتحان کنید حتی اگر دوستشان ندارید.به یاد داشته باشید که فقط یک بار لباس عروس می پوشید بنابراین ممکن است مدلی که دوست ندارید کاملا برازنده اندام شما باشد .

– با لباس دلخواهتان بچرخید

با لباس عروسی که انتخاب کرده اید راه بروید و بنشینید تا مطمئن شوید که با آن راحت هستید.اگر لباس برایتان بلند یا تنگ و گشاد باشد یا اگر راه رفتن تان را مشکل کند به هیچ عنوان نباید آن را انتخاب کنید.مگر آن که بخواهید در روز عروسی از اول تا آخر در عذاب باشید.

– همه چیز را بپرسید

وقتی لباس عروس دلخواهتان را پسندیدید، نوبت پرداخت ودیعه برای لباس است؛ ممکن است لباس شما نیاز به سنگدوزی یا کارهای دیگر داشته باشد و مجبور باشید هنگام تسویه مبلغ اضافه تر بپردازید.فراموش نکنید که در مورد تخفیف، زمان تحویل و قیمت نهایی همه چیز را در ابتدا بپرسید.

یک نکته مهم:

در روز پرو، حتما درباره شنل یا کت، تاج عروس و تور عروس، دستکش، کیف و هر متعلقات دیگری که فکر می کنید نیازتان خواهد بود صحبت کنید.انتخاب این موارد به قدر کافی وقت گیر است.بنابراین آن را برای روز آخر نگذارید و از قبل فکر همه چیز را بکنید.

 

 

نکته هایی مهم برای پرو لباس عروس

 

منبع : بیتوته







کلیدواژه ها:


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :