logo

هنگام فروش فرش دست دوم چه کاری باید انجام داد

هنگام فروش فرش دست دوم چه کاری باید انجام داد

هنگام فروش فرش دست دوم چه کاری باید انجام داد

فرش از جمله کالاهایی است که در ابران طرفداران زیادی دارد و فرقی نمی‌کند نو باشد یا کهنه، مهم اینجاست که همیشه مشتری خودش را دارد و حتی خیلی‌ها دنبال انواع قدیمی‌تر آن هستند.
خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : طرح، رنگ، نوع بافت، تراکم یا جنس فرش می‌تواند از جمله دلایلی باشد که خیلی‌ها تصمیم به فروش یا تعویض آن می‌گیرند. البته خوب مد هم بی تاثیر نیست و شاید زمانی مثلا فرش‌های لاکی رنگ طرفداران زیادی داشت ولی اکنون اکثرا به دنبال رنگ‌های گردویی، روشن یا حتی آبی هستند که جلوه جدیدی در منزل خود ایفا کنند.

شاید پشت شیشه خیلی از فرش فروشی‌ها دیده باشید که نوشته «تعویض فرش نو با فرش دست دوم »، که طبیعتا این کار برای فرش فروشی ها سود خوبی دارد.

ولی قبل از هر اقدامی باید دو نکته یادتان باشد. اول اینکه می توانید خیلی راحت کاری کنید که فرش‌ دست دوم تان ظاهر بهتری داشته باشد و خریدارانش زیادتر شود و دوم اینکه تا می‌توانید سراغ واسطه‌ها نروید و خیلی ساده با بدون واسطه با مشتری روبرو شوید.

اما اگر می خواهید فرش دست دوم را بشویید اول از همه باید خوب آن را غبارگیری کنید. همان گونه که می‌دانید یا باید فرش را بتکانید یا با چوب بر پشت آن بزنید که البته باید به صورتی باشد که باعث پاره شدن فرش نشود.

یادتان باشد اگر فرش‌ دست دوم تان دستباف است به هیچ عنوان از قبل آن را خیس نکنید. برای فرش‌های ماشینی و دستباف نیز از آب گرم استفاده نکنید و موقع شستن فرش سعی کنید در سطحی شیب‌دار باشد.

از موادی استفاده کنید که مانند پودرهای دستی خنثی باشند و در نهایت خوب فرش را بشویید. البته شامپوی فرش نیز گزینه‌ی مناسبی است که باید با یک ابر یا پارچه توری شکل کف آماده شده را روی فرش بکشید.

یک روش دیگر هم برای مورد اول وجود دارد و این است که فرش تان را بدهید قالی شویی بشوید! مهم این است که فرش شما تمیز، رفوشده و بدون مشکل باشد که زیبایی آن به چشم آمده و دل مشتری را برباید.

اما برای حذف واسطه‌ها می توانید خودتان شخصا فرش دست دوم تان را بفروشید، چندتا عکس زیبا از فرش تان تهیه کنید یک متن تبلیغاتی کوتاه در حد چند جمله بنویسید و در سایت شیپور به صورت یک آگهی رایگان درج کنید و ظرف چند روز بعدی فرش تان را با قیمتی بسیار مناسب بفروشید!

هنگام فروش فرش دست دوم چه کاری باید انجام داد

 

منبع : بیتوته







کلیدواژه ها: ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :