logo

پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال فرش در مراغه

پرداخت 11 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال فرش در مراغه

پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال فرش در مراغه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه گفت: مراغه دومین قطب تولید فرش ابریشم در کشور است و بیش از ۱۴ هزار نفر در بافت و صنایع وابسته این هنر صنعت کار می‌کنند.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، ایوب خیراللهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال فرش در مراغه پرداخت شده است.

وی گفت: بخش عمده این تسهیلات برای ۲۲ نفر تولیدکننده برای ایجاد اشتغال در تولید فرش برای ۲۳۲ نفر پرداخت شده است و همچنین این تسهیلات با سود چهار درصد در قالب تسهیلات پشتیبان برای حمایت از تولید فرش دست بافت ابریشمی و تابلو فرش پرداخت شده است.

خیراللهی اضافه کرد: برای توسعه کارگاه‌های خانگی فرش نیز برای ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات، پرونده تکمیل و به بانک‌های عامل معرفی شده است که این تسهیلات برای اشتغال نزدیک به ۲۹۰ نفر پرداخت خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه گفت: مراغه دومین قطب تولید فرش ابریشم در کشور است و بیش از ۱۴ هزار نفر دربافت و صنایع وابسته این هنر صنعت کار می‌کنند و سالانه در مراغه ۵۶ هزار متر مربع فرش ابریشم تولید و در بازار عرضه می‌شود.

وی گفت: با هدف فروش و عرضه فرش تولید شده در مراغه شانزدهمین نمایشگاه فرش ابریشم مراغه مرداد ماه امسال در این شهر بر پا خواهد شد.

پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال فرش در مراغه

 

منبع : خبر گزاری فارس







کلیدواژه ها: ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :