logo

به اتاق بدون کمد چگونه نظم دهیم؟

به اتاق بدون کمد چگونه نظم دهیم؟

به اتاق بدون کمد چگونه نظم دهیم؟

نظم دهی و مرتب کردن وسایل در اتاق خواب های بدون کمد دیواری آنقدرها هم که فکر میکنید سخت نیست, در ادامه ایده های خوبی برایتان داریم.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : کمد یکی از الزامی ترین وسایل هر خانه ای محسوب می شود،اما هستند آپارتمان های کوچک امروزی که به دلیل کمبود جا و مسائل دیگر این وسیله ی پر کاربرد برایشان تعبیه نشده است.

اگر شما هم با معضل اتاق خواب بدون کمد مواجه هستید با این مطلب همراه باشید تا با هم ایده های طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایل در اتاق خواب های بدون کمد را با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید.

کمد یکی از آن دسته وسایلی است که حضورش در هر خانه ای یکی از الزامات به شمار می رود. اما برخی آپارتمان های کوچک فاقد این این جز کاربردی هستند.

از این رو نظم دهی و جاسازی وسایل در این نوع از خانه ها و دکوراسیون اتاق خواب ها به شدت کار دشواری بوده و اکثرا موجب سر درگمی افراد می شود.

به اتاق بدون کمد چگونه نظم دهیم؟

 

در مطلب امروز راهکارهای ساده اما کاربردی در چیدمان وسایل در اتاق خواب های بدون کمد را برای شما بازگو میکنیم، همراه ما باشید.

می توانید کمی خلاقانه تر فکر کنید و برای دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد خود یک کمد خلاقانه بسازید. کافی است برای این منظور از یک شاخه ی خشک شده کمک بگیرید و لباس های خود را به سادگی روی آن بیاویزید.

گاهی اوقات استفاده از وسایلی ساده به طرزی شگفت آور می تواند در زیبایی دکوراسیون شما تاثیر داشته باشد، و در عین حال تبدیل به قسمتی کاربردی در منزل شود.

می توانید از شاخه های ضخیم یک درخت خشک استفاده کرده و از آن میله ای برای آویزان کردن لباسهایتان درست کنید. با اینکار به طرز هنرمندانه ای هم باعث زیبایی اتاق خواب و ایجاد حسی شگرف می شوید، از طرفی هم به خوبی جایگاهی برای آویزان کردن لباسهایتان ساخته اید.

نردبان های قدیمی نیز به خوبی می توانند یاور شما باشند، دو نردبان را به یکدیگر توسط تکه چوب هایی وصل کرده و از آنها برای آویز لباسها و قرار دادن وسایل دیگر بهره بگیرید.

به اتاق بدون کمد چگونه نظم دهیم؟

استفاده از فضای پشتی تخت خواب می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. به همین منظور از انواع قفسه ها و شلف های دیواری استفاده کنید و این فضای بلا استفاده را به بهترین نحو برای نظم دهی به وسایلتان بکار بگیرید.

فضای زیر تخت نیز می تواند یاور شما در نظم دهی وسایل باشد. به این منظور از تخت های جک دار استفاده کرده و یا اگر فضای زیر تختتان بزرگ است با استفاده از سبد های زیبا وسایل را جاسازی کنید.

اگر فضای اتاق شما به نحوی باشد که بتوانید برای آن یک کمد تهیه کنید که کار راحت است، اما اگر تمایلی به خرید کمد ندارید می توانید از پرده و یا مقسم های فضا یک تکه از فضای اتاق خواب را جدا کرده و در پشت آن رگالی از لباس ها و سبدهای دیگر وسایل تهیه کنید. از گوشه های دیوار استفاده کرده قفسه بندی کنید یا میله ای نصب کنید و برای جاسازی لباس ها، کیف و … استفاده کنید.

 

به اتاق بدون کمد چگونه نظم دهیم؟

 

منبع : نمناک







کلیدواژه ها:


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :