logo

اجلاس فرماندار آران و بیدگل با تولید کنندگان فرش

اجلاس فرماندار آران و بیدگل با تولید کنندگان فرش

اجلاس فرماندار آران و بیدگل با تولید کنندگان فرش

در صورتی كه مشكلات حل و فصل نشود، واحد های تولید فرش تعطیل می شود.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل برای پیگیری مشکلات صنعتگران شهرستان قول مساعد داد.

صاحبان صنايع و صنعتگران آران و بیدگل، امروز به منظور بررسی مشكلات و ارائه راهكارها برای بهبود اوضاع تولید و اقتصاد صنعت آران و بیدگل با فرماندار دیدار کردند.

مشكلات ارز و نقدينگی و همچنین نوسانات زياد در خرید و فروش مواد اوليه کارگاه ها و کارخانه ها، گریبانگیر صنعتگران است و هم اکنون بيش از نيمی ازشركت ها تعديل شيفت كاری داشته ولی همچنان به فعاليت توليدي خود ادامه می دهند.

ابوالفضل معینی نژاد گفت: شهرستان آران وبیدگل باداشتن پایین ترین نرخ بیکاری دراستان ازجمله شهرهایی بوده که باوجودمشکلات اقتصادی، پایین ترین نرخ بیکاری را دارد که آن هم وجود صنعتگران وصنعت نساجی در منطقه است.

وی افزود: شهرستان آران وبیدگل دومین قطب بین المللی و اولین قطب صنعت فرش ایران نیازمند حمایت های کشوری و ملی است تا این صنعت که سالیانه مقادیرقابل توجهی ارز وارد کشور می کند، از رونق بیشتری برخوردارشود.

شهرستان آران و بیدگل با ۷۰۰ واحد تولیدی و سه شهرک صنعتی و تولید سالیانه ۴۵ میلیون مترمربع تولیدفرش ماشینی، قطب تولید فرش ماشینی در کشور است.

 

اجلاس فرماندار آران و بیدگل با تولید کنندگان فرش

 

منبع : خبرگزاری صداوسیما







کلیدواژه ها: ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :