logo

در انتظار افتتاح مدرن ترین و بزرگ ترین کارخانه فرش ماشینی کشور

در انتظار افتتاح مدرن ترین و بزرگ ترین کارخانه فرش ماشینی کشور

در انتظار افتتاح مدرن ترین و بزرگ ترین کارخانه فرش ماشینی کشور

فرماندار چایپاره گفت: در آینده‌ای نه چندان دور بزرگ‌ترین و مدرن‌ترینکارخانه فرش ماشینی کشور در شهرستان چایپاره افتتاح می‌شود.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مرتضی اصغری در ارتباط با پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی شده در شهرستان چایپاره اظهار داشت: افتتاح و کلنگ زنی طرح‌هایعمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر سال ۹۶ در شهرستان چایپاره صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ۴ سال اخیر ۱۵ اداره برای خدمت رسانی به مردم شهرستانچایپاره در این شهرستان ایجاد شده است و هدف ما ارائه بهترین خدمات و امکانات به مردم است.

فرماندار چایپاره تصریح کرد: بزرگ‌ترین کارخانه سنگ بری شمال غرب کشور به طول ۱۰۵ متر در دهه فجر افتتاح گردید و به زودی مدرن‌ترین کارخانه فرش ماشینی کشور هم در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته روستای حاجیلار به شهر تبدیل گشته ودر چند روز آینده شهرداری این شهر افتتاح خواهد شد.

اصغری یادآور شد: پلیس راه شهرستان یکی از خواسته‌های مردم این شهرستان بود در شهرستان مستقر شده و هفته آینده با هماهنگی لازم افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ارتقاء شاخص‌های شهرستان مبلغ ۴ میلیارد تومان اختصاصداده شده که برای ایجاد شهرک صنعتی جدید و تکمیل بزرگ‌ترین مزرعه شیلات استان در نظر گرفته شده است.

فرماندار چایپاره با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: از مردم نجیب و شهید پرورشهرستان چایپاره دعوت می‌کنم که مثل سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا جواب دندان شکنی به دشمنان داده باشیم.

وی تصریح کرد: افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت در شهر و روستا قره کندی و چندین طرح عمرانی و تولیدی دیگر از برنامه‌های ما تا پایان دهه مبارک فجر است.

در انتظار افتتاح مدرن ترین و بزرگ ترین کارخانه فرش ماشینی کشور

 

 

منبع : تسنیم









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :