logo

بررسی استون مارتین ونتیج ۲۰۱۸

بررسی استون مارتین ونتیج ۲۰۱۸

بررسی استون مارتین ونتیج 2018

بررسی استون مارتین ونتیج ۲۰۱۸

 

به گزارش ویبره – فناوری اطلاعات (اخبار خودرو) : نسل جدید استون مارتین ونتیج تا چند ماه دیگر وارد بازار جهانی می‌شود؛ در این مطلب همراه با فیلم کوتاه، نگاهی به نسخه‌ی اولیه از این محصول خواهیم داشت.

حدود یک ماه از رونمایی نسل جدید استون مارتین ونتیج (Vantage) با پیشرانه‌ی توربوشارژ ۸ سیلندر V شکل می‌گذرد؛ بر اساس اخبار رسمی، ونتیج مدل ۲۰۱۸ بسیار موفق عمل کرده و در عرض یک هفته، تمام موجودی پیش‌فروش (برای سال ۲۰۱۸) این کوپه‌ی اسپرت و لوکس رزرو شده است تا علاقه‌مندان برای پیش‌فروش مدل ۲۰۱۹، در لیست انتظار بمانند.

 

بررسی استون مارتین ونتیج 2018

موعد تحویل مدل ۲۰۱۸ استون مارتین ونتیج از سه ماهه‌ی دوم سال آغاز می‌شود و مجلات و رسانه‌های خودرویی معتبر جهان، منتظر اولین تست رانندگی و نقد و بررسی میدانی آن هستند. برند لوکس استون مارتین طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد که بی‌صبرانه به دنبال تهیه‌ی تصاویر و فیلم‌های انحصاری از مدل‌های جدید این برند هستند. یرون موتساتز یکی از این افراد است که با مراجعه‌ی به یک اتوگالری لوکس در کشور هلند، ویدئوی کوتاهی از استون مارتین ونتیج جدید و غرش پیشرانه‌ی V8 آن تهیه کرده است.

اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مقامات استون مارتین در مورد قرار دادن پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل در نسل جدید ونتیج، هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌اند. حدود سه هفته پیش بود که تصاویر غیررسمی از نمونه‌ی اولیه‌ی ونتیج جدید با پیشرانه‌ی V12 در پیست نوربرگ‌رینگ منتشر شد. البته در این تصاویر نسل پیشین ونتیج در حال تست در جهنم سبز دیده می‌شود که باتوجه به گزارش‌های منتشر شده، تیم مهندسی استون مارتین درحال تست احتمال عملکرد پیشرانه‌ی V12 در ونتیج جدید بوده است.

بررسی استون مارتین ونتیج 2018

با این‌حال، مدل تست شده در پیست نوربرگ‌رینگ با مشکل فنی مواجه می‌شود که همین مورد، نگرانی‌های ونتیج جدید V12 را بیشتر می‌کند. همانطور که می‌دانیم پیشرانه‌ی V12 ونتیج جدید بر پایه‌ی پیشرانه‌ی موجود در مدل DB11 ساخته خواهد شد که از لحاظ فنی نصب آن در ونتیج امکان‌پذیر است. اما چالش اصلی تیم مهندسی استون مارتین در قرار دادن پیشرانه‌ی V12، ازبین رفتن تعادل کامل ونتیج است.

اندی پالمر ، مدیرعامل این شرکت بریتانیایی گفت:

پیشرانه‌ی V12 ویژگی‌های مثبت زیادی دارد، ولی وزن بیشتر آن مواردی را به دنبال دارد که باید حتماً در نظر گرفته شوند.

ونتیج جدید، فعلا با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربو ۴ لیتری مرسدس‌بنز، به قدرت ۵۰۳ اسب بخار قدرت و گشتاور ۶۸۵ نیوتن‌متر پیش‌فروش می‌شود؛ به لطف این پیشرانه، استون مارتین ونتیج با حداکثر سرعت ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت، در زمان ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

احتمالاً در اواخر سال ۲۰۱۸، نسخه‌های دیگر ونتیج همچون نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و البته نسخه‌ی کروک، رونمایی خواهند شد. قیمت پایه‌ی استون مارتین ۲۰۱۸ در بازار آمریکا ۱۴۹ هزار و ۹۹۵ دلار است.

 

 

منبع : زومیت









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :