logo

برپایی نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان در تابستان جاری

برپایی نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان در تابستان جاری

برپایی نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان در تابستان جاری

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری دومین نمایشگاه فرش دستبافت در استان گلستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در تابستان سال جاری برگزار می شود.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ “درویش علی حسن زاده” معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: سالهای گذشته بیشتر توجه ما به بافندگان فرش دستباف بود ولی با بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که برای توسعه و ارتقاء جایگاه هنر صنعت فرش دستباف لازم است رویکردمان را تغییر دهیم و علاوه بر بافندگان به رنگرزان ، طراحان ، فروشندگان و سایر عوامل دخیل در تولید و تجارت فرش نیز توجه کنیم ، از اینرو در سال گذشته دوره هایی برای رنگرزان و طراحان برگزار کردیم و دوره آموزشی فروشندگان فرش نیز در همین راستا برگزار گردید.

وی افزود: یکسری از تولیدکنندگان فکر می کنند هر آنچه را تولید می کنند مردم محکوم به استفاده از آن هستند در حالی که اینطور نیست و اگر امروز تولیدکننده به خواسته و نیاز مشتری توجه نکند در بازار رقابت حذف خواهد شد.

“حسن زاده” تصریح کرد: از آنجا که توسعه و معرفی فرش دستباف ترکمن برای ما بسیار حائز اهمیت است ، بمنظور معرفی آن هر اقدامی لازم باشد انجام خواهیم داد و در همین راستا دومین نمایشگاه فرش دستباف استان در تابستان سالجاری برگزار خواهد گردید .

وی با اشاره به ابلاغیه تسهیلات روستایی و عشایری نیز گفت: نرخ سود این تسهیلات ۶ درصد برای روستائیان و ۴ درصد برای ساکنین مناطق مرزی می باشد که تولیدکنندگان، بافندگان و فعالان فرش که مشمول دریافت این تسهیلات می باشند می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند .

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین با اشاره به برگزاری دوره آموزشی فروشندگان فرش دستباف استان، گفت: فروش هر کالا و خدمتی یک هنر و علم است که شامل مهارتهای ارائه راهکارهای خلاقانه می باشد.

“حسن زاده” عنوان کرد: با آموزش مهارتهای ارتباطی به فروشندگان فرش دستباف ، آنها قادر به ارائه مناسب اطلاعات و خدمات به مشتریان بالقوه خواهند بود که در نهایت به فروش بیشتر و افزایش سطح درآمد و بهبود وفاداری مشتریان منجر خواهد شد ، از اینرو برگزاری دوره آموزشی فروشندگان فرش دستباف استان را برنامه ریزی و اجرا نمودیم .

به گفته وی ، افزایش سطح اطلاعات علمی فروشندگان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و فروش فرش دستباف ، آشنایی با روشهای خرید و فروش ، شیوه های بازاریابی و کاربرد آن در محیط واقعی و بهبود نگرش فروشندگان فرش دستباف نسبت به ارتباطات موثر بازاریابی از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی بودند.

 

 

برپایی نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان در تابستان جاری

 

 

 

 

منبع : دانا







کلیدواژه ها: ، ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :