logo

بلاتکلیفی در ثبت نام متقاضیان رسته خویش فرما

بلاتکلیفی در ثبت نام متقاضیان رسته خویش فرما

بلاتکلیفی در ثبت نام متقاضیان رسته خویش فرما

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهاقان از بلاتکلیفی در رسته خویش‌فرما خبر داد و گفت: در رسته خویش‌فرما در قالی و قالیچه و طرح‌های روستایی ما بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم متقاضیان خویش‌فرما را ثبت نام کنیم یا خیر.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : حمید جهان‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهاقان، با اشاره به طرح‌های ارائه شده به منظور اشتغال‌زایی اظهار کرد: با توجه به تسهیلات ارائه شده در راستای ایجاد اشتغال، متقاضیان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و طرح فراگیر شامل حال همه افراد می‌شود.

وی افزود: تسهیلات روستایی عشایری ویژه روستائیان بوده که با هدف ایجاد اشتغال در روستاها و تولید و کارآفرینی و جلوگیری از مهاجرت صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهاقان اذعان کرد: تا کنون در طرح فراگیر ۶۵ واحد تولیدی داشته‌ایم که ثبت نام هم صورت گرفته است.

وی سهمیه کم را سبب عدم رضایت متقاضیان دانست و خاطرنشان کرد: میزان درخواستی متقاضیان این طرح ۲۰ میلیارد تومان بوده، اما سهمیه دهاقان در این طرح کفاف همه متقاضیان را نمی‌دهد.

جهان‌بین با بیان اینکه ما نمی‌دانیم با متقاضیان خویش‌فرما چگونه رفتار کنیم، گفت: ۱۳ پرونده در این باره به استان ارسال شده که پنج پرونده با کسر مبالغ در جلسه استان به ثبت رسید.

وی اعلام کرد: طرح مستقل که افرادی را شامل می‌شود که اقدام به اشتغال‌زایی مستقل را دارند ۱۳۰ پرونده ارائه شده اما ۱۰۰ پرونده آن هنوز بلاتکلیف است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهاقان از بلاتکلیفی در رسته خویش‌فرما خبر داد و تصریح کرد: در رسته خویش‌فرما در قالی و قالیچه و طرح‌های روستایی ما بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم متقاضیان خویش‌فرما را ثبت نام کنیم یا نه؟

 

بلاتکلیفی در ثبت نام متقاضیان رسته خویش فرما

 

 

منبع : خبرگزاری فارس









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :