logo

درخشش خانه با تابلو فرش های زیبا

درخشش خانه با تابلو فرش های زیبا

درخشش خانه با تابلو فرش های زیبا

فرش ها می توانند به شکل های مختلفی در دکوراسیون داخلی خانه حضور پیدا کنند.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : آن ها می توانند فرش های ایرانی باشند که بر روی زمین می نشینند و کف خانه را به تابلوی هنری زیبا و فاخری تبدیل می کنند، یا می توانند گلیم ها و جاجیم هایی باشند که تبدیل به کوسن و پوف های می شوند و زیبایی اصیل ایرانی را مهمان خانه می کنند یا می توانند تابلو فرش هایی باشند که منظره های زیبایی را به تصویر کشیده اند و بر دیوار خانه نشسته اند.

قبلا به اندازه کافی با شما راجع به فرش ها ایرانی و گلیم و جاجیم صحبت کردیم، امروز می خواهیم به سراغ تابلو فرش ها برویم و با آن ها بیشتر آشنا شویم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

درخشش خانه با تابلو فرش های زیبا

 

تابلو فرش هایی با طرح نقاشی های معروف

اگر انتخاب بین خرید تابلو فرش های زیبا و نقاشی های معروفی که خیلی دوست شان دارید، سخت است، ما به شما راه حلی را پیشنهاد می دهیم که مطمئن هستم از آن استقبال می کنید. شما می توانید این نقاشی های زیبا را به صورت تابلو فرش تهیه کنید، به همین راحتی. سری به محصولات گروه قالیکده بزنید و از تابلو فرش هایی آن ها که نقاشی های معروف را به تصویر کشیده اند بازدید کنید و آن تابلو فرشی را که به دلتان نشسته است را سفارش دهید.

درخشش خانه با تابلو فرش های زیبا

منظره های زیبا نشسته بر دل تابلو فرش ها

شما می توانید تابلو فرش هایی را داشته باشید که منظره ای زیبا، مانند یک کوچه باغ زیبا را به تصویر کشیده است. این تابلو فرش ها به دلیل بافت دوست داشتنی ای که دارند کمی زنده تر به نسبت تابلو های نقاشی به نظر می رسند. پس اگر می خواهید مهمان های نوروزی تان را غافلگیر کنید، خرید یکی از این تابلو فرش ها به نظر ایده مناسبی می آید.

تابلو فرش هایی با طرح های معمارانه

تابلو فرش های شما می توانند دارای طرح های معمارانه باشند، طرح هایی که شما را به یاد بناهای مورد علاقه تان مانند تخت جمشید و پارسه می اندازد.

 

درخشش خانه با تابلو فرش های زیبا

 

منبع : چیدانه









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :