logo

دریافت تسهیلات اشتغال برای ۳۰طرح صنایع دستی درلرستان

دریافت تسهیلات اشتغال برای 30طرح صنایع دستی درلرستان

دریافت تسهیلات اشتغال برای ۳۰طرح صنایع دستی درلرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۳۰ طرح صنایع دستی و گردشگری در این استان افزون بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : علی آشتاب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۵۵ نفر در زمینه تولید فرش دستبافت و صنایع دستی در استان فراهم شد.

وی اظهار داشت: در مجموع ۸۹ طرح صنایع دستی و گردشگری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال به بانک های استان معرفی شده است که در آستانه پرداخت تسهیلات قرار دارند.

آشتاب یادآور شد: در راستای جذب تسهیلات ارزان قیمت دولت در قالب اشتغال روستایی و بسته اشتغال فراگیر به منظور توسعه و رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال ، امسال برای پرداخت تسهیلات صنایع دستی و گردشگری به متقاضیان، دو برابر سهم مربوطه به بانکهای استان معرفی شد تا اگر فردی شرایط لازم را نداشت تسهیلات به شخصی که شرایط لازم را دارد، پرداخت شود.

وی گفت: متقاضیان دریافت وام های اشتغال روستایی باید نیازها و مزیت‌های منطقه خود را شناسایی و بر اساس آن طرح‌های خود را ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: طرح‌های روستایی پس از ثبت نام در سامانه کارا و تایبد کارگروه در کمیته فنی بررسی و اگر توجیه اقتصادی داشته باشند تایید و جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

 

دریافت تسهیلات اشتغال برای ۳۰طرح صنایع دستی درلرستان

 

منبع : ایرنا









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :