logo

دریافت شماره فرعی پرونده مکتب فرش و گلیم کرمانشاه

دریافت شماره فرعی پرونده مکتب فرش و گلیم کرمانشاه

دریافت شماره فرعی پرونده مکتب فرش و گلیم کرمانشاه

در اطلاعیه شماره هشت مربوط به پرونده مکتب فرش‌، گلیم و گبه کرمانشاهان آمده است، سپرده‌گذاران با مراجعه به دفتر دادستانی کرمانشاه و تکمیل پرونده، شماره فرعی دریافت کنند.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش برگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادگستری استان کرمانشاه، در اطلاعیه شماره هشت مربوط به پرونده مکتب فرش‌، گلیم و گبه کرمانشاهان به اطلاع مالباختگان و شکات این پرونده می‌رساند:

پس از برگزاری جلسه فوق‌العاده دادگاه کیفری یک در روزهای ۲۳ تا ۲۵ بهمن‌ماه سال ۹۶ با حضور آگاهانه حدود یک‌هزار نفر از مالباختگان در جلسات دادگاه، رای شماره ۹۶۰۹۹۷۸۳۲۶۲۰۰۱۷۱ مورخ اسفندماه سال ۹۶ از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک کرمانشاه مبنی بر محکومیت متهم ردیف اول پرونده به تحمل‌«‌حبس و رد مال به مالباختگان » صادر شد.

علی‌رغم اعلام چندین باره متهم در جلسات محاکمه برای پذیرش رای دادگاه بدوی و خودداری از تجدید‌نظرخواهی‌، با حق حاصل از مواد ۴۲۸ و ۴۳۱ قانون آیین دادرسی کیفری دال بر امکان تجدید‌نظر‌خواهی از رای دادگاه در مهلت ۲۰ روزه پس از ابلاغ رای‌، متهم ردیف اول لایحه ۸۵ صفحه‌ای فرجام خواهی خود را در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال ۹۶ از طریق مدیریت زندان کرمانشاه به دادگاه صادر کننده حکم تقدیم کرده است‌.

پس از دریافت لایحه ایشان پرونده با حجم ۱۲۲ هزار و ۸۹۲ صفحه برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور ارسال و در تاریخ ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۵۹۷ اعلام وصول شده است‌.

پس از رسیدگی دیوان عالی کشور به فرجام خواهی متهم‌، درصورت قطعیت رای بدوی و ابلاغ آن به طرفین، پرونده به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه ارسال خواهد شد چنانکه قبلا نیز تصریح شده است، پرداخت براساس وجوه نقدی موجود به تمامی شکات با رعایت تناسب قانونی در یک زمان واحد صورت خواهد گرفت‌، پیگیری‌های شخصی و حضوری مالباختگانی که طرح شکایت کرده و شماره فرعی دریافت کرده‌اند هیچگونه تقدمی را برای هیچ کسی در پرداخت ایجاد نخواهد کرد‌.

مالباختگانی که علی‌رغم سپرده‌گذاری در مکتب موصوف و طرح شکایت اولیه تا بحال موفق به اخذ شماره فرعی پرونده خود نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفتر دادستانی کرمانشاه و تکمیل پرونده ،شماره فرعی دریافت کنند، در غیر این‌صورت اجرای محکومیت رد مال متهم نسبت به این اشخاص با مشکل مواجه شده و ممکن است در اولویت آخر قرار گیرند‌.

شایسته است به شایعاتی که توسط طرفداران متهم در فضای مجازی برای اغفال مالباختگان و ادامه فریب آن‌ها صورت می‌پذیرید توجه نشود، زیرا روند رسیدگی به پرونده‌ای با این حجم از شکات و نوع جرم در کشور کم‌نظیر بوده و با تلاش همه مسؤولان به ویژه دستگاه قضائی موضوع رسیدگی و حکم قانونی صادر شده است و در تمامی مراحل دادرسی اطلاع‌رسانی، به مالباختگان صورت گرفته و خواهد گرفت‌.

 

دریافت شماره فرعی پرونده مکتب فرش و گلیم کرمانشاه

 

 

منبع : خبرگزاری فارس









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :