logo

دومین جلسه رسیدگی به پرونده فرش و گلیم در دادگاه تجدیدنظر کرمانشاه

دومین جلسه رسیدگی به پرونده فرش و گلیم در دادگاه تجدیدنظر کرمانشاه

دومین جلسه رسیدگی به پرونده فرش و گلیم در دادگاه تجدیدنظر کرمانشاه

دومین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان از صبح امروز در دادگاه تجدیدنظر استان کرمانشاه آغاز شد.


خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم، روز گذشته نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده با کیفرخواست مباشرت در اخلال در نظام اقتصادی کشور و حیف و میل اموال مردم، مباشرت در کلاهبرداری از طریق فریب مردم و پولشویی با حضور هزار نفر از ۱۳هزار شاکی این پرونده و متهمان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نخستین جلسه دادگاه پرونده موسوم به مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان در روز گذشته بیان کرد: این دادگاه روز گذشته با حضور ۱۱۴ وکیل معاضدتی شکات و با حضور متهم و وکیل تسخیری وی آغاز و تا ساعت ۱۲٫۵ ادامه داشت که با اعلام تنفس ادامه این دادگاه به امروز موکول شد تا در اسرع وقت و به نحو فوق‌العاده این پرونده تعیین تکلیف شود.

محمدرضا عدالتخواه افزود: در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب استان کیفرخواست مفصل خود را با ارائه مستندات و استماع اظهارات کارشناسان قرائت و از دادگاه برای متهمان پرونده، مباشر و معاونان در جرم، تقاضای کیفر کرد که اتهام این فرد در کیفرخواست صادره اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق حیف و میل وجوه کلان دریافتی از مردم، کلاهبرداری به مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان و نیز پولشویی است.

این مقام قضایی با بیان اینکه جلسه روز گذشته فقط قرائت کیفرخواست بود و در جلسات بعدی شکایت شکات و وکلای آنان و سپس دفاعیات متهم استماع می‌شود، افزود: از متانت و آرامش مالباختگان و اعتماد آنها به دستگاه قضایی تقدیر می‌کنم و دستگاه قضایی با کمک سایر نهاد‌ها به ویژه استانداری کرمانشاه تمام تلاش خود را برای استرداد وجوه دریافتی از مالباختگان به‌عمل خواهد آورد و براین اساس مردم به شایعات مطرح شده توجه نداشته باشند.

دومین جلسه رسیدگی به پرونده فرش و گلیم در دادگاه تجدیدنظر کرمانشاه

 

 

منبع : رجا نیوز









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :