logo

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

هر روز مدل جهیزیه های جدیدتری برای عروس خانم ها وارد بازار میشود و طراحان دکوراسیون ایده های شیک تری برای چیدمان منزل عروس ارائه میکنند که نمونه های آن ها در نمناک جمع آوری شده است.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : امروزه انتخاب مدل جهیزیه و سبک چیدمان آن در منزل عروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است, به همین دلیل هر روز مدل جهیزیه عروس با تنوع بالا و مطابق مد روز وارد بازار میشود. سرویس چوب عروس دچار تغییرات زیادی شده است و هر روز مدرن تر از دیروز میشود, برای انتخاب جهیزیه بهتر است وسایلی به رنگ روشن انتخاب کنید رنگ هایی مانند سفید و صورتی برای منزل عروس عالی هستند

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

چیدمان جهیزیه در خانه عروس و داماد باید حرفه ای انجام شود, در ترکیب رنگ ها دقت کنید و رنگ هایی که با هم همخوانی دارند را ست کنید. در تصویر از ترکیب رنگ های آبی کمرنگ و بنفش پررنگ استفاده شده که میبینید چقدر زیبا است, خانه عروس باید یک تم رنگی داشته باشد طوری نباشد که از همه رنگ ها در آن استفاده کنید . دو یا سه رنگ را مد نظر بگیرید و جهیزیه تان را بر اساس آن ها بخرید تا موقع چیدمان به مشکل بر نخورید.

اگر میخواهید منزل لاکچری تری داشته باشید بهتر است منزل تان را فرش نکنید, فقط زیر میزها فرش های کوچکی پهن کنید تا دکوراسیون خانه تان مد روز و شیک شود.

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

اگر میخواهید جهیزیه تان را از میان جدیدترین و شیکترین مدل های سال ۲۰۱۸ انتخاب کنید بهتر است از مدل جهیزیه و دکوراسیون های منزل عروس که در ادامه مطلب جمع آوری شده است دیدن کنید و از جهیزیه های مد روز ایده بگیرید.

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

منزل عروس نیاز به تزیین دیوار پشت ال سی دی با کناف و سنگ های آنتیک دارد, یکی از دیوار ها باید کاغذ دیواری شود, کناف سقف و لوسترهای شیک ضروری اند, نورپردازی در قسمت های مختلف خانه باید حرفه ای انجام شود و تلویزیون دیواری را میتوانید قاب کنید تا دکوراسیون مدرن تری داشته باشید.

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

 

دکوراسیون چیدمان منزل عروس

 

منبع : نمناک









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :