logo

رایزنی برای فروش اموال گلیم و گبه در استانهای دیگر

رایزنی برای فروش اموال گلیم و گبه در استانهای دیگر

رایزنی برای فروش اموال گلیم و گبه در استانهای دیگر

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: از آنجایی که بازار کرمانشاه کشش فروش یازده هزار تخته فرش پرونده موسوم به گلیم وگبه را ندارد، در حال مذاکره برای فروش این اموال در استانهای دیگر هستیم.

 

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: فرآیند دادرسی پرونده گلیم و گبه درحال حاضر تقریبا خاتمه یافته و پرونده باصدور حکم قطعی به اجرای احکام واصل شده است.

وی گفت: متهم اصلی این پرونده دارای دو فقره محکومیت است و از حیث اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و نیز از حیث کلاهبرداری مشدد به ۱۰ سال حبس، ردمال و دو برابر جزای نقدی به نفع صندوق دولت محکوم شده است.

صادقی افزود: حجم نقدینگی اخذ شده از مردم توسط متهم در این پرونده ۲۳۸ میلیارد تومان است، و از آنجایی که بخش قابل توجهی از این پول ها به اموال تبدیل شده، تبدیل مجدد آنها به پول نقد به راحتی امکان پذیر نیست.

وی افزود: متهم بیش از یازده هزار تخته فرش خریداری کرده که فرآیند فروش این فرش ها کار زمانبری است و بازار کرمانشاه نیز کشش آن را ندارد، لذا درحال رایزنی هستیم تا زمینه ای فراهم کنیم این تعداد فرش را در جای دیگری به فروش برسانیم.

صادقی گفت: باتوجه به اینکه کار فروش اموال ادامه دارد، نمی توانیم زمان دقیقی برای اعاده اموال مالباختگان اعلام کنیم.

وی افزود: تقسیم اموال بین مالباختگان به تناسب وجوه گردآوری شده و بصورت عادلانه با فرمولی دقیق خواهد بود که آن را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

رایزنی برای فروش اموال گلیم و گبه در استانهای دیگر

 

منبع : خبرفارسی







کلیدواژه ها: ، ، ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :