logo

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

با نگاه به رنگ آبی ، به اعماق خود فرو می رویم و آرامش روحی کسب می کنیم. این رنگ موجب قوت قلب و تسکین دردهاست.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : نور آبی برای افرادی که فشار خون بالا دارند بسیار موثر است. همچنین برای افراد مضطرب و بی قرار تاثیر مثبت دارد. آبی اثری خوب بر ضربان های قلب و جریان خون دارد و انواع سوختگی ها را با نور آبی درمان می کنند. این نور به علت داشتن طول موج کوتاه ،حتی گلودرد و سرماخوردگی را درمان می کند. همچنین در درمان رماتیسم مفصلی ، سرطان ، بیماری های پوستی و اعصاب و کاهش گرفتگی سرخرگ ها بسیار موثر است.

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

نور آبی با کاهش انرژی ، به اعضای مختلف بدن کمک می کند و هم بخش پاراسمپاتیک سیستم عصبی را تحریک می کند و در درمان بیماری های گوارشی اثر چشمگیری دارد. در رشد گیاهان و جانوران هم تاثیر بسزایی دارد.
این رنگ قادر است نوسانات منفی مغز را از بین ببرد و فعالیت های فکری مثبت تولید کند. نور آبی بر تمام ارگان های بدن اثر مثبت دارد.

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

رنگ آبی بهترین رنگ برای افراد وسواسی و هیجان زده است همین طور برای افراد تب دار و دیوانگان این رنگ خصوصا برای افرادی که خواب هستند بسیار مفید است . حالت سرد کنندگی دارد رنگ آبی کشش را کم می کند، تنفس را آرام می کند و برای افراد دارای فشار خون مفید است.

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

در طراحی داخلی می‌توانید از رنگ آبی برای خلق فضایی با بازتاب معنوی استفاده کنید ؛ زیرا برانگیختن احساسات و ایجاد نگرانی و عصبانیت در فضای آرام و خونسرد، به سادگی امکان‌پذیر نیست، در واقع نشان داده شده است که رنگ آبی فشار خون و ضربان قلب را کاهش می‌دهد. رنگ آبی آسمان سبب می‌شود آسمان دور به نظر برسد. اثر روانی رنگ آبی در طراحی داخلی بر روی دیوارها این است که فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر به نظر می‌رساند البته در نظر داشته باشید که در دکوراسیون منزل نباید تمام دیوارها را به رنگ آبی پررنگ، رنگ‌آمیزی کنید.

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

رنگ آبی، رنگ پادشاهان و ملکه‌ها :
رنگ آبی مربوط به رنگ‌های سلطنتی و شاهانه است. لاجورد، سنگی نیمه قیمتی است که از سرزمین‌های دور وارد می‌شد که نقاشان در رنسانس اروپا آن را به سختی پودر می‌کردند و از آن رنگ آبی سیر می‌ساختند.

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

نقاشان از رنگ آبی برای رنگ‌آمیزی لباس مردان پرهیزکار و افراد سلطنتی استفاده می‌کردند و البته برای آبی‌های مختلف آسمان آن را به کار می بردند. از هزاران سال و در تمام جهان، مردم، این رنگ را دوست دارند.

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

شیشه‌های آبی شگفت‌انگیز، رنگ‌ها و نقاشی‌ها به همین علت پیشرفت کرد. رنگ نیلی، رنگ سبزی است که می‌تواند به طرز باشکوهی رنگ‌های عمیق، پرقدرت و بسیار مناسب طیف‌های آبی را بسازد.

 

 

رنگ آبی و خواص شگفت انگیز آن

 

منبع : آسمونی







کلیدواژه ها: ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :