logo

نکته هایی طلایی درمورد فریز کردن پیازداغ و سیر داغ

نکته هایی طلایی درمورد فریز کردن پیازداغ و سیر داغ

نکته هایی طلایی درمورد فریز کردن پیازداغ و سیر داغ

فریز کردن پیازداغ ها و سیرداغ هایی که به صورت ماهانه استفاده می شوند، فقط کمی از عطر پیاز و سیر را در خود نگه می دارند و موادمغذی آنها نسبت به پیاز و سیر تازه یا حتی آنهایی که تازه به تازه سرخ و مصرف می شوند.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : هر فرایندی روی مواد غذایی و خوراکی تازه انجام شود، باعث می شود میزان مواد مغذی موجود در آن کاهش یابد.

هرچقدر این فرآیند بیشتر و شدیدتر باشد، افت ارزش تغذیه ای آن خوراکی خاص بیشتر خواهد بود. این موضوع در مورد سیر و پیاز هم صدق می کند.

وقتی یک بار سیر یا پیاز خام و تازه سرخ شود، بخش مهمی از مواد مغذی، ویتامین ها و املاح آن از بین می رود و وقتی که پیازداغ و سیرداغ برای مدت طولانی فریز شوند و پس از مدتی برای مصرف دوباره، از حالت یخی خارج شوند.

بخش دیگری از مواد مغذی موجود در آنها از بین می رودپیازداغ ها و سیرداغ هایی که برای استفاده ماهانه فریز می شوند، فقط کمی از عطر پیاز و سیر را در خود نگه می دارند و موادمغذی آنها نسبت به پیاز و سیر تازه یا حتی آنهایی که تازه به تازه سرخ و مصرف می شوند، به شدت پایین می آید. ضمن اینکه عطر و طعم این محصولات یخی هم با انواع تازه شان تفاوت چشمگیری دارد.

اگر سیر و پیازی که قرار است سرخ و فریز شوند، سالم باشند و با روش صحیحی سرخ و فریز شوند، هیچ ماده سمی و مضری در آنها آزاد نخواهد شد اما مصرف چنین محصولاتی دیگر ارزش تغذیه ای خاصی برای بدن نخواهد داشت.

 

نکته هایی طلایی درمورد فریز کردن پیازداغ و سیر داغ

 

منبع : نمناک









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :