logo

نگاه عدالت گرایانه به تمامی بافندگان فرش کرمان

نگاه عدالت گرایانه به تمامی بافندگان فرش کرمان

نگاه عدالت گرایانه به تمامی بافندگان فرش کرمان

کرمان-استاندار کرمان با اشاره به اینکه در راستا احیای فرش استان کرمان باید گام های جدی برداشته شود، گفت: باید به تمامی مناطق استان کرمان نگاه عدالت گرایانه داشته باشیم.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش : به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه همیشه در دولت یازدهم و دوازدهم و همه فصول دستگاه ها را همراهی کرده اند.

وی افزود: در دولت یازدهم در استان کرمان چند سیاست را دنبال کرده ایم که خودمان را وقف استان کنیم و هرچه در بضاعت مان بودیم را انجام دادیم و سعی کردیم در سراسر استان به خصوص جنوب استان نگاه عدالت گرایانه داشته باشیم.

رزم حسینی با اشاره به اینکه نگاه ما نگاه یک مدیر دولتی نیست، گفت: نگاه ما یک وقف نامه ای بین خودمان و خدا است و سیاست ولایتی مبنی بر آرمان های انقلاب است.

استاندار کرمان بیان داشت: توسعه اقتصادی و پایدار جزء ذات انقلاب اسلامی بوده و سیاستی است که دنبال کرده ایم که موفقیت آمیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها در چهارچوب انقلاب اسلامی ولایت مدار هستند، تصریح کرد: خوشبختانه در استان کرمان انتخابات خوبی بدون هیچ گونه دغدغه ای برگزار شد.

رزم حسینی با اشاره به مثلث توسعه اقتصادی بیان داشت: در حوزه اقتصادی فعالیت های خوبی در استان کرمان رخ داد اما می توانست بهتر از این است باشد لذا موانع بروکراسی اداری مثلث توسع اقتصادی توانست در مسیر توسعه قرار گیرد.

استاندار کرمان گفت: نمایندگان مجلس، ائمه جمعه با سلایق مختلف در حوزه اقتصاد مقاومتی استان کرمان همکاری بسیار خوبی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه الگوی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان جواب داد، بیان داشت: اکنون طرح معین های اقتصادی به تناسب در استان کرمان در حال اجرا است.

استاندار کرمان افزود: فضای کسب و کار در استان بهبود پیدا کرد و همچینین امنیت در استان افزایش یافته است.

رزم حسینی گفت: طرح همیاران آب بسیار موفقیت آمیز بود همچنین وزیر نیرو از مدافعان این طرح بوده و الزامات پایداری این طرح دنبال می شود و نقایصی که دارد در دولت دوازدهم رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح نجات ویژه آسیب های اجتماعی در استان کرمان در حال اجرا است، تصریح کرد: احیای فرش کرمان و کارگاه فرش در دستور کار قرار گرفته که تعداد زیادی راه اندازی شده و باید گام های جدی در این راستا برداشته شود.

استاندار کرمان بیان داشت: طرح های مرمت میراث فرهنگی و بخش غیر دولتی در حال گسترش است و حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان کرمان افزایش یافته است.

رزم حسینی تصریح کرد: کمیته ای با مدیر کل امور بانوان در استان کرمان تشکیل شده و در حال حاضر استخدام جدید نمی توانیم داشته باشیم که بانوان را در دستگاه های اجرایی مناسب منصوب کنیم.

استاندار کرمان افزود: ۱۶۰۰ نیرو در استانداری مشغول فعالیت هستند و از این تعداد نیروهایی که داریم باید استفاده کنیم و اکنون از این ظرفیت داریم استفاده می کنیم و منصوب شدن بانوان به عنوان سمت مدیر کلی باید توسط موافقت وزارتخانه ها انجام شود.

وی گفت: ما به مدیران خود ابلاغ کرده ایم که در حوزه اختیارات خود تصمیم گیری و اقدام کنند همچنین تبادل اطلاعات بسیار می تواند به رشد اجتماعی و اقتصادی و سیاسی کمک کنند.

 

نگاه عدالت گرایانه به تمامی بافندگان فرش کرمان

 

 

منبع : خبرگزاری مهر









دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :