logo

۷۰۰ واحد تولید فرش ماشینی موفق به اخذ پروانه کاربرد استاندارد شدند

۷۰۰ واحد تولید فرش ماشینی موفق به اخذ پروانه کاربرد استاندارد شدند

700 واحد تولید فرش ماشینی موفق به اخذ پروانه کاربرد استاندارد شدند

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: ۷۰۰ واحد تولید فرش ماشینی موفق به دریافت پروانه کاربرد استاندارد اجباری شد.

خانه فرش دستباف ایران – جهان فرش :به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، غلامحسین شفیعی در آئین معارفه رئیس اداره استاندارد شهرستان کاشان اظهار داشت: ۹۵ درصد از واحدهای تولیدی این استان موفق به اخذ استاندارد شدند.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که چهار هزار واحد زیر پوشش و مشمول استاندارد اجباری هستند و ۹۵ درصد آنها پروانه کاربرد نشان استاندارد دارند.

وی با اشاره به صدور ۵۰۰ پروانه جدید استفاده از نشان استاندارد در استان اصفهان در سال جاری اضافه کرد: برای بیش از ۴۰۰ واحد نیز که خودشان تمایل داشتند، پروانه استاندارد تشویقی صادر شده است.

شفیعی در ادامه از کاشان به عنوان قطب فرش صنعتی کشور نام برد و داشت: فرش مشمول استاندارد اجباری نیست اما برچسب نوع فرش مشمول استاندارد اجباری است و تاکنون از بین نزدیک به یک هزار واحد تولیدکننده فرش ماشینی ۷۰۰ واحد موفق به دریافت پروانه کاربرد استاندارد اجباری شدند.

وی افزود: گلاب و عرقیات گیاهی نیز مشمول استاندارد اجباری می باشد و با توجه به اینکه کاشان قطب تولید این محصولات در کشور است، همه واحدهای صنعتی تولیدکننده عرقیات گیاهی دارای پروانه کاربرد استاندارد هستند اما هنوز واحدهای کارگاهی موفق به دریافت استاندارد نشدند.

 

۷۰۰ واحد تولید فرش ماشینی موفق به اخذ پروانه کاربرد استاندارد شدند

 

منبع : تسنیم







کلیدواژه ها: ،


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند .

* نام :
* ایمیل :
وب سایت :